23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Når en købmand og en idémager mødes

Den nye, bæredygtige købmandskæde, som har fået navnet MadMarked, er et resultat af mødet mellem en købmand og en idémager.

Jesper Skibstrup kommer fra en længere årrække i ISO, mens Birgitte Escherich kommer fra en lang karriere som selvstændig. Det skriver Berlingske.

De var begge enige om, at dansk detailhandel trængte til en kærlig hånd. Derfor åbnedes den første MadMarked-butik i Præstø i 2013, og siden da er der åbnet butikker i Hundested, Store Heddinge og ved Skovsgaard Gods på Langeland.

På længere sigt er drømmen, at MadMarked skal blive en landsdækkende kæde.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|